måndag 27 december 2010

lite så efter :)

Här kommer lite mer julklappar, men jag har inte fått alla än :p

 Jag fick lite pengar av Göran.
 Ett fint halsband av Marcus.
 Pengar av pappa och Lena.
 Fina bestick av Sara och Jonas, å mini förstås :P
 Jag fick även denna lilla söta verktygslådan av Sara, Jonas och mini.

 Örhängen av mamma.
 En liten almanacka av grannen. :P
 3 länkar till mitt armband av mamma, 1 nallebjörn, 2 jungfru, 3 krona.
 Två gottisrecept böcker av Jens familj. :)
 Muffins formar av Jens familj. :)
 Redskap av Jens familj. :)
En skål och en handduk med muffins recept av Jens familj :)

Det kommer fler julklappar som jag ska lägga upp när jag har fått det, Tack så mycket alla för de fina julklapparna. :D

Puss*

2 kommentarer:

  1. Du verkar ha varit snäll ;)Puss puss

    SvaraRadera
  2. Ja väldans snäll, ska ju få mer :D puss puss

    SvaraRadera