torsdag 10 mars 2011

Lite seg

Jag har varit hos älskling i ett par dagar, men först idag startar jag min dator. Så ja jag har inte uppdaterat alls. Men det är inte så mycket som har hänt, älskling jobbar hela dagarna och jag försöker komma på saker att gör medan han jobbar. Men de blir inte så lätt när man har dålig fantasi och är sjuk stup i kvarten. Jag tänkte gå ut lite idag på en promenad men jag ångrade mig direkt när jag tittade ut, det är ju för fasiken världens snöstorm ute och jag tycker att jag fryser tillräckligt bra här inne ändå :) Nu ska jag hmmm... vet inte vi får se :)
Fett arg på en viss person!! Svin rent ut sagt!

Tänker på dig hjärtat (Collan) <3

Puss*

1 kommentar:

  1. Ja svin är rätt ord....jävla idiot. Nicolé var här innan och fick smaka mina pannkakor :) Puss puss hälsa JENS

    SvaraRadera