onsdag 16 mars 2011

toppbloggar

Något som jag önskar mig riktigt mycket är att bli en storbloggare, det hade varit hur coolt som helst. Det är min dröm just nu att skriva en blogg att man har många läsare.
Men det är så svårt... Att komma på något intressant för alla. Jag läser ju många andras bloggar också och dom skriver ju typ inte om sådär jätte seriösa saker, dom skriver ju typ mest om sig själva eller att dom lägger upp en massa bilder på saker som dom köper hela tiden. Även om det inte är något särskilt dom skriver om så blir det intressant. Hur kan de var liksom möjligt?
puss*

4 kommentarer:

  1. storbloggare uppdaterar minst 8 gånger om dagen så de kommer högt upp på blogglistor

    SvaraRadera
  2. Ja det kan man undra....Tror folk vill se mycket bilder också & inte sååå långa in lägg puss puss

    SvaraRadera
  3. Jag tror också det, men det är ju inte alltid så lätt att komma på vad man ska skriva om. puss puss

    SvaraRadera