söndag 17 april 2011

Okej

Ja okej jag har varit fett dålig på att uppdatera min blogg jag vet. :P
Men jag tycker inte om att skriva på min blogg vid denna datorn :p Jag gillar lapptoppen mer den känns liksom mer som min allt i allo dator. Det har ju hänt en del sedan jag skrev senast. Som vanligt händer allting när jag inte har någon lust att skriva :) Haha.
Men vad som har hänt är att jag och love har varit å kollat på en lägenhet som vi ska flytta till. :) Det var i tisdags förra veckan, så ja vi ska flytta ihop snart i maj någon gång. :) Samma dag några timmar senare fick jag ett samtal, å då har jag fått sommar vik på ett ställe. Det kan ju inte bli bättre. Hela den dagen va jag super glad typ :D Idag har jag fått handlat lite till lägenheten :) 3 mattor lite toa tillbehör en hatthylla å en skohylla och lite annat smått å gott. :) Ikväll ska jag inte göra något mer ska snart gå och lägga mig hade jag tänkt. Och imorgon ska jag städa mitt rum som ser katastrof ut. Och samt gå igenom om vad jag ska börja packa å lite så. :)
Natti
Puss*

2 kommentarer:

  1. Stora flickan som ska flyga ur boet nu ;) Grattis igen! Puss puss

    SvaraRadera