måndag 30 maj 2011

Elllo

Hallå läget folket? Idag är jag suuuuper glad för nu äntligen är det sol ute. ÅÅÅ det älskar vi!
Igår blogga jag inte så mycket för jag har inte varit hemma vi var hos älsklingens föräldrar och käkade. Bumbi var så duktig han gick/halvsprang hela vägen dit.
i alla fall så när vi kom hem såg vi en film sen somna vi allihop :) Så vi var rätt trötta igår.
Idag vad jag vet på schemat så ska vi ta en promenad och sen städa lite här hemma, det kanske inte låter så jätte intressant. Men vad ska vi annars hitta på?? Jag funderar på att göra ett litet PRANK på Jens haha men säg det inte till någon :P Han läser inte bloggen ändå, vilken tur för mig. :) Men några tips på vad man kan göra för bus då? Hmm de får jag nog fundera lite på, återkommer när det är påkommet och gjort. Kanske om jag har tur kan det komma någon bild på det.
Nu ska jag ut på min balkong och njuta av vädret för sen ska det nog städas. :)

See yaaa later

Puss*

2 kommentarer:

  1. När han går på toa så lägg dig på golvet utanför akta så du inte för dörren i huvdet bara & sen när han öppnar dörren säger du bara cool lugnt Hej! HAHAHAHA ;) Pöss

    SvaraRadera
  2. Haha de ska jag fasiken göra :P haha puss

    SvaraRadera