torsdag 26 maj 2011

Nu är det kvällen

Ja som sagt, vi var ute på en promenad för ett par timmar sedan och det var ju hur mysigt som helst. Det var riktigt skönt att få komma ut lite. vi var ute å gick i skogen en timme ungefär haha vilket äventyr. En bit in i skogen så såg jag en orm sjukt rädd blev jag skrev som en liten flicka. Jag hann tyvärr inte att ta bild på den och jag försökte att hitta den igen så jag kunde ta bild på den men det ville inte han! Han tog upp Bumbi och sa till mig att det va sista gången vi gick där. :P Haha Men Bumbi gillade att springa runder i skogen, på vägen hem gick vi in hos älsklingens farföräldrar och drack en kopp kaffe och snackade skit i typ 2 timmar. Dom e danskar så det var ju inte världens lättaste att förstå vad dom snackade om men det gick. Jag älskar farfars uttryck när något är dyrt "Det är lika dyrt som en bondgård" Haha det lät ju bra roligt. Efter en massa snack hos dem begav vi oss hem för att äta å lite så.








Nu ska jag dricka mitt köffe och glo lite tv hade jag tänkt.

Puss*

1 kommentar:

  1. Ser fint ut :) pöss (Jag hade oxå skrikit som fan)

    SvaraRadera