tisdag 24 maj 2011

Så här ligger det till.

Innan var jag seg på att uppdatera min blogg för jag hade så mycket annat att fixa å hålla på med, för att jag skulle flytta. Men nu har jag flyttat och nästan kommit i ordning, så nu har jag blivit sambo och matte till världens sötaste lilla Bumbi vår lilla valpis. :)
Jag har inte varit så bra på att uppdatera denna veckan eller förra för att vi skulle komma i ordning + att vi inte har fixat internet än. Bengan var så snäll att vi fick låna hans mobila bredband tills vårt internet har kommit i gång. Tack så mycket :)
Lite senare om jag kommer ihåg det tänkte jag ta lite bilder på lägenheten och på Bumbi så ni som inte vet hur här ser ut får en liten syn på hur vi bor. :)

Och ja jag ska försöka bättra mig på mina uppdateringar. :)
Nu ska jag göra något vettigt.

Puss*

1 kommentar:

  1. Ja bilder vill vi se och inlägg varje dag :) pussss

    SvaraRadera