fredag 22 juli 2011

INTERNET

Nu har jag äntligen internet på min fina lilla dator. :) Så nu kan jag börja blogga ordentligt som jag borde göra med det är inte lätt när ens pojkvän tycker om att spela online spel och vi bara har ett mobilt bredband. Så nu har han äntligen fixat så att vi snart får internet men nu gör vi så länge med vars ett mobilt bredband.

Vi har fått tillökning i familjen över 20 guppy yngel :P
Och min lilla söta underbara bumbi växer som bara den han väger snart 7 kg min lilla knubbis. i mina ögon kommer han alltid att vara liten. :)
Nu är älsklingen med pågarna och glodar film  och jag sitter här hemma lite lätt rastlös och vet inte vad jag ska göra. Bumbi sover och vill inte bli störd så ja vad ska jag göra??

See ya later

puss*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar