fredag 1 juli 2011

Sämsta

Jag har nu varit världens sämsta bloggare ett tag. :P Men det finns nog dom se e värre?! Känner faktiskt ett par som e värre. Men nog med det jag har haft ett uppehåll i mitt bloggande nu ett  tag för jag har liksom inte riktigt pallat. Jag har ju allt mitt privata från min lap top det är jag bloggar å allt det där men jag har liksom inte pallat vika upp den bara. Men nu ska jag berätta lite grann om vad som har hänt den senaste tiden.
Sara och ida hade namngivningsfest och nicole har tagit studenten, det var nog där jag avslutade sist.
Slänger inte lite bilder från studenten och framöver. Annars vill jag typ säga att vi har kommit i bra ordning i lägenheten och så. Nu på lördag ska vi ha  vår första fest. :) Jag hoppas att allting går bra, och inte att en massa tråkigheter uppstår. I så fall har mina kära granne Jonna lovat å banka skiten ur folk. Ingen kommer här å mopsar. :P
Collans student!


Sara å lilla Idis

Jätte söta Idis!

Collan var hemkommen å nu serveras maten

Hennes skylt, brorsan e duktig! :)



En dag var cizzi hennes man å syrran på besök. :) Mycket trevligt, grillade lite sen tog vi oss ett dopp i sjön:)


Alla vågade ju inte bada :p

Bumbi <3 han sover alltid helknasigt.

Nu bär det av till midsommar! Jag collan å Jens åt gott å sånt här innan vi sprang in till grannen med mer midsommarfirande. :) Obs! detta är inte grannen, det är hennes halvtids inneboende Caroline :P

Amanda med en snygg min :)

Längst till höger grannen Jonna

Här gör hon en snygg dans, tror jag :P


Vi dansa YMCA Gick inte helt bra för mig :P

På väg hem

När vi väl hade kommit hem blev Collan sugen på popcorn och dom slutade på golvet, och Bumbi var snabbt där å knaprade i sig några stycken ;P Men vi va snabba med att plocka upp och poppa en ny påse. :P



Det var allt för denna gången nu ska jag sova :) God natt!

Puss*

2 kommentarer:

  1. Wow du är tillbaka och massa bilder sådant gillar vi :D Min lilla Idis fin hon är <3 pöss

    SvaraRadera
  2. Aa jag e tillbax ska försöka vara mer aktiv. Lilla Idis ja hon e verkligen för söt :) puss

    SvaraRadera