fredag 12 augusti 2011

Äventyren hos mamma

Jag hittade ju på lite saker när jag var i landskrona.
Jag kom till landskrona på fredag vid tio tiden på kvällen, då stack collan å jag till cittadellet och glodde utomhus film med cizzi, bulan å hans gäng :P
På lördag träffade jag cizzi å mös med henne. Sen stack jag Bengan å collan till en djurpark i HBG.
I söndes fyllde Min darling Evelina år så jag stack till henne å sjöng en gratulations sång å så fick hon en liten tårta och lite presenter. En mycket rolig vistelse. Senare på kvällen träffade jag Cizzi å josse kom på besök.
I måndes träffade jag cizzi som följde med mig till snuten och så beställde jag ett id kort. :) Sen hängde vi lite med hennes man innan det var dags för mig att traska hem och städa lite innan vi drog till syrran å hälsade på syster, Ida å Jb :) Mysigt synd att vi inte kunde stanna längre, Sen ringde mamma å sa att hon hade landat i Sverige och var hemma om en halvtimme, så vi fick rusa till bussen jag josse å collan i ösregnet. Vi hann hem å lugna ner oss innan mamma å hennes man kom hem :P
Sen hände det inte så mycket mer än så. :)


Snygg ställning att sova i 

En get som störde sig på en annan get.








Så söta!

















Världens skabbigaste fågel :P







  
är var en brud som backade in i stolpen utanför mamma. :P     


1 kommentar: