torsdag 4 augusti 2011

Igår

igår var det en lång dag kändes det som. Först en massa bus med Bumbi och bara så att ta det lite lugnt sådära på morgonen. Min pappa ringde och sa att dom gärna kom och hälsade på idag, tyckte dom var bra att ta på vägen hem från lappland. :) Så när han ringde fick jag myror i brallan städa, städa, städa. :p Också bakade jag och älsklingen han pizzabullar och jag Extra kladdig kladdkaka med daim. :) Mycket god. Jag hann precis bli färdig med kladdkakan innan dom kom gående där nere :) tajmning :D Jätte mysigt att dom kom hit.
Efter att dom hade varit här så drog vi å fiska med Mive, SNACKA om mygg och knott där var då haha fy. Och inte en fisk blev det iheller :( Man kan ju inte alltid ha tur :)
Idag vaknade jag kl 7 :P tidigt springa ut med Bumbi i en halvtimme och nu har jag kommit upp igen ska söka lite jobb å så. :) Sen blir det en massa annat på dagens lista.
Älsklingen ska på möte i hbg om hans syn. Han ska kanske göra sån laseroperation för ögonen så idag ska han dit å se om det går att göra med han synfel å så. :)

NU ska jag söka jobb!
puss*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar