torsdag 8 september 2011

Här kommer lite bilder





Jag köpte en parfym till älsklingen och ett nagel sett, skärp till mig själv.
Jag hämtade ju även ut mitt id kort och köpte fundation, fake päls snodd och strumbyxor.
Jag ville egentligen ha handlat mycket mer men så blev det inte denna gången.
Nu är jag hemma och har hunnit göra en massa tycker jag.
cyklat hem till älsklingens föräldrar och plockat ner lite av hans saker på vinden och plockat lite blommor.
Vi har fixat med alla akvarierna Så nu har vi bara ett stort i stället för två små och pysslat en massa å trixat. Så nu är vi båda trötta och ska bara ta det lugnt resten av kvällen.
Jag hade jätte mysigt den korta tiden jag var hemma. Saknar alla redan :/ Men förhoppningsvis så ses vi ju snart igen.
och jag fyller år på söndag bara så att alla vet det ;)

God natt!
Puss*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar