tisdag 6 september 2011

Ja då så

Nu har jag varit en låång runda i stan kan jag säga. Handlat en jäkla massa, är rätt duktig på att spendera pengar. :P
Nu var det ju så att jag skulle ju hämta ut mitt id kort men så blev det ju inte! För att polisstationen hade stängt :/ SUCK!
Så jag får ju springa ner en vända i morgon också. Ja å sen ska jag ju springa på en massa andra ställen. usch ja hur ska jag hinn egentligen :P men jag ska fixa allt innan jag åker hem i morgon iallfall :)
Nu ska jag pausa en stund innan mitt äventyr med Evelina börjar. :)
Jag tar lite bilder snart på vad jag har handlat så det dyker väl upp någon bild lite senare :P
Bye bye so  long :)

Puss*

3 kommentarer:

  1. Varför nämner du inte mih för? :( blä åå dig. /cizzi

    SvaraRadera
  2. Ja jag vill se bilder :D pussss

    SvaraRadera
  3. Ja det ska jag försöka ordna :) puss

    SvaraRadera