tisdag 6 september 2011

Tja tja

Nu har jag landat i sängen hemma hos mamma. Saknar redan älsklingen och Bumbi så klart men jag ska ju inte vara i L-a Så länge åker ju hem på onsdag, och då ska jag hinna med en himla massa. puh undrar  hur det kommer att gå.
Ska upp tidigt, duscha och allt det dära vettiga käka frulle med mamma å snacka en massa skit :)
Sen dra till polis stationen och hämta ut mitt id kort, Springa i stan och kanske shoppa något fint till mig sj :)
Dra till djuraffären och gloda lite där. sen kanske jag kan träffa cizzi en stund, hem käka eller något mysa med min evelina, och sen sova.
 Onsdag ska jag packa ihop mina saker kanske hinna träffa vännerna köpa 180 l akvarium sticka in om 3 djur affärer på vägen hem typ och sen bege mig hem.
Nu när jag skrev det här kändes det inte som så jätte mycket men allting tar ju tid att göra också :) :P
Aja vi får se hur det går, nu ska jag nog fasiken sova ska upp om några timmar.

God natt alla!

Puss*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar